poniedziałek, 9 października 2017

:)

Tydzien temu dostalam wspaniala wiadomosc, dostalam sie do kiermaszu o ktorym marzylam. Skladalam aplikacje przez 3 lata i co roku odpowiedz byla negatywn nawet tego roku ale okazalo sie ze mieli jedno wolne miejsce wiec padlo na mnie. Mam 7 tygodni zeby sie przygotowac wiec siedze i szyje a krzyzyki na boku i tak bedzie przez nastepne 2 miesiace, wiec mnie tu nie bedzie przez jakis czas.
Wedrujaca kartka jest na takim etapie i tak zostanie az do grudnia.


 

wtorek, 3 października 2017

Paczka.

Tydzien temu dostalam wielgachna pake od Pieguchy, zrobila mi wspaniala niespodzianke. A w paczce bylo tyle ze do dzisiaj nie moge sie napatrzec.

Zaczynam od slodyczy a bylo ich sporo,
 


Galaretki i dekoracyjne pisaki, sniezynki i dropsy,




Slicznosci z Grecji,



I troche Polski, 
 


 Kanwy, wstazki, misiak do wyszywania,




Krzyzykowo,





Przydasie,


Kosmetyki,


Piekne naparstki,


I sliczna kartka. 


Jeszcze raz bardzo dziekuje za wszystko.

poniedziałek, 18 września 2017

Bociany.

Bociany ida strasznie powoli, jakos ostatnio nie mam czasu a jak znajde moment to nie mam ochoty na bocki. Poszukuje czasu i mobilizacji, czy ktos ma za duzo zeby sie podzielic?

 

środa, 6 września 2017

Wedrujace krzyzyki.

Jedna kartka skonczona wiec teraz zabieram sie za nastepna. Ta jest swiateczna tez z kokardki i jak poprzednia nie ma numerow mulin ale chociaz kanwa jest bez nadruku.

 

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

środa, 16 sierpnia 2017

Wedrujace krzyzyki.

Wybralam nowy haft na wynos, jedna z kartek z Kokardki. Zestaw mial kanwe z nadrukiem ale ja nie lubie takiego wyszywania wiec wzielam swoja kanwe i hafce wedlug wzoru. Zestaw ma tez muliny posegregowane wedlug symboli ale nie ma numerow DMC a szkoda bo kartka jest fajna i mozna by ja wyhafcic kilka razy. Zanim skoncze to musze dopasowac sobie numerki mulin na przyszle kartki.


 

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kot.

Tym razem prawdziwi kot a nie na zakladce. Miesiac temu dolaczyl do naszej rodziny 3-miesieczny kociak. Na poczatku byl zamkniety w jednym pokoju tak aby powoli przyzwyczail sie do nowego miejsca i musial tez byc oseparowany od Maxa. Nie wiedzielismy jak to bedzie jak sie w koncu poznaja. Po dwoch dniach chlopaki sie poznali i bez wiekszych problemow zaczeli sie bawic. Max ma 6 lat wiec nie ma az tyle energi co ten maluch wiec czasami sie na niego wkorza i syczy ale ogolnie jest dobrze. 

Max i Loki
 




 

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

piątek, 4 sierpnia 2017

Bociany.

Leca dalej bociany, skonczylam dolna czesc haftu i to mnie troche dopinguje bo juz polowa za mna. Teraz spedzam wiecej czasu w kuchni niz przy robotkach bo sezon na owoce wiec robie dzemy.

 

piątek, 28 lipca 2017

Bociany.

Troche pokrzyzykowalam wiec bociany ruszyly do przodu. (Zdiecia jeszcze ze starym adresem poniewaz zrobilam je tydzien temu a juz je zmazalam wiec nie mam jak zmienic adresu).





Dziekuje za zyczenia urodzinowe.

czwartek, 27 lipca 2017

Urodzinowo.

Od urodzin minely dwa tygodnie ale dobiero teraz pokazuje co mi sie dostalo.
Piekna karteczka od Hanulka:


 Druga kartka od moich dziewczyn, pachnidla, czekoladki i magazyn od meza: