piątek, 20 marca 2020

Ptaszek .4.

Ostatni ptaszek skonczylam tydzien temu ale jakos nie moglam sie wziasc za pisanie. W zwiazku z obecna sytuacja  na swiecie probuje jakos to wszystko ogarnac, dziewczyny nie maja szkoly, starsza ma lekcje przez internet a mlodzsza nic, wiec ja musze sama cos kombinowac tak zeby mozg sie rozwijal, bo kto to wie jak dlugo to potrwa. Ja osobiscie mam przeczucie ze szkola sie zacznie dopiero we wrzesniu. Powoli ukladamy sobie rutyny dnia i kazdy dzien jest inny ale brniemy do przodu, wazne jest ze jestesmy zdrowi, jakos przez to przebrniemy. 
Ale wracajac do ptaszka, wyszywalo sie go bardzo milo, oprawa juz jest, na szczescie kupilam ramki zanim sie sklepy pozamykaly. Moze przy okazji weekendu oprawie je wszystkie i powiesze na mojej scianie.



8 komentarzy:

  1. Śliczny ptaszek. W tym czasie robótki to duża odskocznia od złych informacji. Życzę nam wszystkim wytrwałości i siły w tej walce. Zdrówka, zdrówka, zdrówka.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia! A ze znajdziesz Wam zajecia na ten czas to jestem tego pewna :)
    Ptaszek cudny! Juz czekam na oprawe, skoro ramki masz :) U mnie sklepy otwarte, Holendrzy twierdza ze inni przesadzaja, szkoly dopiero w pon zamkneli. Jestem jedyna, ktora zaslania twarz szalem (maseczek nie mam) i patrza na mnie z politowaniem. Dzis w lesie niektorzy nawet specjalnie kaszleli jak ich mijalam owinieta szalikiem. Co za ludzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie nie zdaja sobie sprawy z tego co sie dzieje, mysla ze sa nietykalni. My siedzimy w domu, raz w tygodniu na zakupy spozywcze i tyle. Jak wychodzimy na spacer i jest wiecej ludzi to wracamy do domu. Nie ma co ryzykowac.

      Usuń