poniedziałek, 27 lipca 2020

Po urodzinowo.

Od urodzin juz troche minelo wiec pokaze wam kilka prezentow ktore dostalm od rodzinki. W tym roku bylo zupelnie innaczej niz zawsze bo bylismy sami, zawsze mam kilka gosci ale ze rok 2020 is do gory nogami to bylo jak bylo. Wybralismy sie razem na male zakupy i sama wybralam sobie prezenty. 

Pierwsze kartka zrobiona przez moja corke:


Mam slabosc do dlugopisow, mazakow, notatnikow i tego typu rzeczy, wiec dostalam kilka dlugopisow:


I mazaki w pastelowych kolorach


Zegarek bo moj juz zdechl i nadawal sie do niczego,


I kilka ksiazek




Ta zaczelam juz czytac, ta autorka jest jedna z moich ulubionych

  

8 komentarzy:

  1. Super prezenty.Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego! Ten rok naprawdę wszystkich dobił. Miałam się spotkać z rodzinką po 2 latach nieobecności w kraju i nic z tego nie wyszło. W Irlandii mimo znikomej ilości zachorowań nie pozwalają wyjeżdżać z kraju , wprowadzają nowe nakazy.Do tego pogoda fatalna , chłodno i ciągle pada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zyczenia, ten rok jest beznadziejny ale myslmy pozytywnie ze nastepny bedzie fantastyczny a 2020-tego juz powowa minela wiec co raz blizej do konca.

      Usuń
  2. Świetne prezenty!!! Najlepsze są takie prajtyczne. Ja też uwielbiam długopisy i inne pisadła😉 marzy mi się pięknie pisać✒
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo miłości i radości na każdy dzień🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od kilku lat mówię co chce na imieniny czy urodziny, każdy z nas ma listę ulubionych prezentów, moja jest bardzo długa :) preferuję wzory do haftu i akcesoria do rękodzieła.😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest najlepiej, wtedy dostajesz co co chcesz.

      Usuń
  4. Ale ze mnie gapa! Przepraszam. Wszystkiego najlepszego!
    Prezenty super i widze, ze nie tylko Ty jestes uzdolniona w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń