poniedziałek, 18 stycznia 2021

Sal z Biscornu.

 Myslalam i myslalam i zdecydowalam ze Sal z biscornu bedzie fajna zabawa, wiec zapraszam wszystkich chetnych.

Zasady zabawy:

- udzial moga brac osoby prowadzace bloga,

- zapisujemy sie pod tym postem

- wyszywamy jeden biscornu miesiecznie

- zabawa trwa caly rok, wiec w grudniu bedziemy miec skonczone 12 prac.

- pokazujemy swoje skonczone biscornu na blogach ostatniego dnia miesiaca

Najlepiej byloby linkowac prace pod moim postem ale nie wiem jak to zainstalowac wiec jesli ktos mnie moze uswiadomic jak to sie robi to bylabym wdzieczna.



5 komentarzy:

  1. No to mnie nakrecilas 😂 oczywiście sie zapisuję chociaz nie wiem czy zdążę w tym miesiącu, ale moze takie maleńkie😊.
    Ja Ci nie pomogę z tym linkowaniem bo nie wiem jak sie to robi.
    Na razie zabieram Twoj banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl z zabawa, powodzenia!
    Biscornu sliczne i tez sobie uswiadomilam, ze dawno zadnego nie zrobilam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spróbuję zrobić te 12 biscornu, ale jako wolny strzelec:)Właśnie jedno mam na tapecie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda mi się coś zrobić, a może i nie. Na pewno będę zaglądać :)
    co do linkowania pod postem,
    może zajrzyj do Uli https://kulskowo.blogspot.com , albo Inki https://swietanaokraglo.blogspot.com
    One od dawna używają takiego specjalnego dodatku, więc na pewno wytłumaczą skąd,jak i gdzie się to dodaje:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmmm... Haftuję czwarte biscornu, czyli kwietniowe. Nikt się nie bawi?

    OdpowiedzUsuń